Skip links
جک پارکینگی لولایی

جک پارکینگی لولایی

جک پارکینگی لولایی یکی از درب هایی است که کاربرد بسیار زیادی برای درب دو لنگه پارکینگی دارد. جک پارکینگی لولایی به صورت تک لنگه و دولنگه بر روی درب مناسب نصب شده و دیگر به صورت اتوماتیک و تنها با استفاده از یک ریموت باز و بسته می شود.

کاربرد جک بازویی

یکی از کاربرد های جک پارکینگی لولایی، کاربرد مسکونی می باشد. این نوع درب اتوماتیک بازویی مناسب مکان های مسکونی و تجاری و درمانی می باشد.

کاربرد جک صنعتی

این نوع جک پارکینگی لولایی دارای ابعاد بزرگ تری نسبت به مدل قبلی است. این مدل به صورت تک لنگه و دو لنگه یافت می شود.

اجزای تشکیل دهنده جک و درب اتوماتیک لولایی

  • نوع مکانیزم جک پارکینگی لولایی
  • چراغ دستگاه
  • آچار خلاص کن
  • موتور
  • ریموت

انواع جک های پارکینگی براساس مکانیزم

  1. مکانیکی
  2. هیدرولیکی

جک های مکانیکی غالبا دارای تردد متوسط به پایین (تردد محدود) هستند. وزن تحملی آن ها نسبتاً پایین تا متوسط است.

جک های هیدرولیکی بسیار حرفه ای تر هستند چرا که برای تردد های بالا طراحی شده اند. وزن بیشتری را می توانند تحمل کنند و اصطلاحا صنعتی هستند.

جک پارکینگی فادینی چیست؟

یکی از برندهای مطرح دنیا، فادینی ایتالیا می باشد. این برند یکی از قوی ترین برندها در حوزه تعمیرات درب اتوماتیک و تجهیزات کنترل تردد می باشد. از این بابت دارای جک های پارکینگی بسیار با کیفیت می باشد. جالب است بدانید که برند ایتالیایی فادینی در ایران دارای نمایندگی رسمی و انحصاری فادینی دارد و می توانید اجناس خود را با خیالی آسوده از آن تهیه کنید.

سوالات متداول مشتریان

  1. از چه جکی برای خانه استفاده کنیم؟ برای انتخاب جک پارکینگی لولایی مناسب ابتدا باید وزن درب، میزان تردد و همچنین عرض درب را مد نظر داشته باشید سپس با تماس به کارشناس متخصص جک پارکینگی مورد نیاز را انتخاب کنید.
  2. هزینه جک پارکینگی برای آپارتمان 10 واحدی چقدر است؟ هزینه جک پارکینگی بسته به میزان تردد و فاکتورهای دیگر از قبیل ایرانی و یا خارجی بودن جک پارکینگی متغیر است.
  3. جک ایرانی بهتر است یا جک خارجی؟ برای پاسخ به این جواب باید بگوییم که جک پارکینگی ایرانی مصارف خود و جک خارجی نیز مصارف خود را دارد. شما اول باید بدانید برای چه منظور و چه میزان ترددی نیازمند جک پارکینگی لولایی هستید. گاهی اوقات یک جک ایرانی پاسخ نیاز شما را می دهد و گاهی حتما باید جک قوی و خارجی نصب شود تا رضایت بخش باشد.

Leave a comment